Meira Novalla on myös monipuolisen astiavalikoima. Asiakkaamme voivat tilata tuotteita kätevästi Nettinovassa.
1. Miten astiat tilataan?
Astioita voi tilata Meira Novan tilausjärjestelmän kautta. Jos ei tiedä haluamansa tuotteen tilausnumeroa, voi käyttää apuna hakutoimintoa. Tuotetta voi hakea EAN-koodilla, toimittajan kuvastosta löytyvällä tuotenumerolla, tuotteen nimellä tai sen osalla, valmistajan nimellä tai sen osalla. Tuote- ja toimittajanimihaut toimivat myös yhdessä.
2. Mistä saan ohjeita tilaamiseen?
Nettitilausjärjestelmän ohjeista löytyy apua haun tekemiseen. Käyttöohje löytyy tilaajainfon etusivulta. Kannattaa ottaa yhteyttä Meira Novan puhelinmyyntiin, mikäli netistä ei löydy vastausta.
3. Voiko astioita palauttaa?
Lähtökohtaisesti kannattaa miettiä oma tarve huolella, jotta palautuksen tarvetta ei tulisi. Jos väärä tuote on kuitenkin tullut tilattua, voi meille palauttaa vähintään 50 euron arvoisia tuotteita. Virheelliset tuotteet voi luonnollisesti aina palauttaa. Kaikissa palautustilanteissa tulisi ottaa yhteyttä Meira Novan reklamaatiopalveluun.
4. Mistä saan lisää tietoa astioista?
Hyvä tapa tutustua astioihin on toimittajien kuvastot, jotka löytyvät Meira Novan nettisivuilta Käyttötavaroiden osiosta.
5. Voinko tilata astioita, jotka eivät ole Meira Novan valikoimassa?
Kyllä. Jos Meira Novan valikoimasta ei löydy sopivaa tuotetta, voimme tilata sen erikseen. Tuotteen hintaan lisätään tällöin toimitusmaksu.
Heidi Mikkonen
Tuotepäällikkö
Käyttötavarat
Meira Nova Oy