Meira Novan asiakaspalvelu palvelee monessa eri kanavassa, tarjoten apua niin tilausten kuin toimitustenkin kanssa.
Missä asioissa Meira Novan asiakaspalvelu auttaa?
Asiakaspalvelu auttaa tilaamiseen, toimituksiin ja tuotteiden etsimiseen liittyvissä asioissa, esimerkiksi korvaavien tuotteiden löytämisessä. Meihin voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä muistakin asioista, ohjaamme tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle.
Miten asiakaspalveluumme voi ottaa yhteyttä?
Meihin voi ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla, chatin tai verkkokaupan kautta, eli sillä kanavalla, joka asiakkaalle parhaiten sopii. Yhteystiedot löytyvät koottuna muun muassa nettisivuiltamme kohdasta Yhteystiedot.
Puhelinnumeromme vaihtuivat muutama vuosi sitten, joten kannattaa tarkistaa, että toimipisteessä on oikeat puhelinnumerot kaikilla niitä tarvitsevilla.
Kun meille päin on yhteydessä käyttäen mitä tahansa yhteydenottotapaa, on hyvä olla oma asiakasnumero lähettyvillä tai viestin mukana. Asiakasnumero on keskeinen tiedonlähde, joka nopeuttaa asioiden käsittelyä ja auttaa tunnistamaan oikean asiakkaan. Meira Novalla on käytössä asiakkuudenhallintajärjestelmä, jossa kaikki asiakkaan tiedot ovat koottuna. Näin asiakaspalveluneuvoja näkee nopeasti esimerkiksi milloin hän on viimeksi ollut yhteydessä ja mitä on silloin sovittu.
Hyvänä vinkkinä on, että silloin tällöin kannattaa tulostaa myös oma vakiotilauspohja toimipisteen käyttöön. Näin on käden ulottuvilla oman valikoiman tuotteiden tiedot tilanteessa, jossa yhteydenotto koskee tilattavia tuotteita.
Mitä kannattaa muistaa reklamaatiotilanteissa?
Toimitusvarmuutemme ja tuotteidemme laatu on erinomaista, mutta välillä tulee tilanteita, jolloin jokin tuote puuttuu kuormasta tai ei vastaa tilattua. Tällöin kannattaa olla meihin yhteydessä välittömästi eli heti kuorman saavuttua, vaikka tilaaja ei olisikaan paikalla. Tämä nopeuttaa ongelmien selvittämistä ja ratkaisua, ja voimme tarvittaessa antaa toimintaohjeita.
Mahdollisista laatuvirheellisistä tuotteista sekä rikkinäisistä pakkauksista on hyvä ottaa kuva. Ja jos on myyntitilausnumero tallessa, auttaa sekin meitä heti yhdistämään oikean tilauksen ja toimituksen.
Mikäli meillä on tiedossa tuotepuute ennen kuorman saapumista asiakkaalle, pyrimme ilmoittamaan näistä puutteista etukäteen, jotta asiakas voi varautua asiaan toiminnassaan.
Mitä muuta on hyvä huomioida?
On hyvä tapa tarkistaa ennen tilauksen lähettämistä, että kuorman toimituspäivä on tilauksessa oikein. Silloin tällöin kannattaa myös tarkistaa, että toimipaikan yhteystiedot ovat meillä ajantasaiset.
Nettikaupan tilaajainfosta löytyy päivitettyjä ohjeita, joista on apua muun muassa tilaamiseen ja reklamaation tekoon. Ja meihin voi olla aina yhteydessä, autamme mielellämme!
Jaana Suomalainen
Asiakaspalvelupäällikkö
Meira Nova